Jak si vyměnit vstupenky?

Jak si můžete vyměnit vstupenky na zrušený festival Vizovické Trnkobraní 2021 a 2020 za lístky na Trnkobraní 2022? Postup je následující:

1)      Online nákupy a rezervace - pokud jste si v minulosti vstupenky zakoupili či rezervovali online - obdrželi jste na Vámi uvedený email kulturní poukaz, za který si na adrese https://www.vizovicketrnkobrani.cz/vstupenky/ můžete vyměnit za lístky na Vizovické Trnkobraní 2022. Jestliže jste v době od nákupu do současnosti změnili mailovou adresu (např. při změně zaměstnání apod.), postupujte podle pokynů pro „nákupy na prodejních místech“.

2)      Nákupy na prodejních místech - v případě, že jste vstupenky kupovali na prodejním místě společnosti Ticketstream resp. partnerských prodejnách a nevytvářeli si žádnou rezervaci (tudíž na Vás nemáme kontakt), pak si můžete poukaz vygenerovat na adrese www.ticketstream.cz/poukaznatrnkobrani. K získání poukazu vám poslouží referenční číslo původní vstupenky a místo jejího nákupu. Poukaz vám následně přijde na vámi zadanou emailovou adresu. Poukaz si pak vyměníte za vstupenku na Vizovické Trnkobraní 2022.

Aktuální cena nové vstupenky (která je pravděpodobně vyšší než vámi původně zaplacená) pro vás není podstatná. Kód Vašeho poukazu slouží jako úhrada 100 % ceny nové vstupenky. Je však možné pořídit jen stejný druh vstupenky, resp. za nižší kategorii nepůjde pořídit kategorii vyšší. Pokud jste tedy měli např. vstupenku jen na PÁTEK, není možné za poukaz pořídit např. PERMANENTKU s VIP kempem apod.

 

Co dělat, když Vám mailem nepřišel poukaz?

Důvodů, proč Vám nepřišel mailem pokaz na kulturní akci od společnosti Ticketstream, může být hned několik:

1)     Nákup na pobočce – původní vstupenky jste koupili na pobočce resp. partnerském prodejním místě Ticketstreamu bez rezervace a bez toho, abyste na sebe uvedli mailový kontakt. Postupujte podle pokynů v odstavci "Nákupy na prodejních místech".

2)     Změna e-mailové adresy – vzpomeňte si, zda jste během předchozích zhruba dvou let nezměnili osobní mail, nebo jste třeba nastoupili do nového zaměstnání a k původnímu pracovnímu mailu již nemáte přístup. V tomto Vám rádi pomůžeme na emailu poukazy@ticketstream.cz

3)     Spam/Hromadná pošta – mail od ticketingové společnosti Ticketstream s poukazem vám tzv. spadl do Spamu či Hromadné pošty. Prohlédněte i tyto složky ve svém emailu v období na přelomu května a června letošního roku.

4)     Původní lístek byl dárek, nebo jej kupoval někdo blízký – pokud jste původní vstupenku dostali např. k Vánocům jako dárek, nebo jej pro vás koupila osoba blízká, mail s poukazem odešel na adresu kupujícího. V takovém případě, prosíme, nejprve kontaktujte jeho.

Případné dotazy adresujte na email: trnkobrani@ticketstream.cz nebo na tel. +420 736 128 736.

Děkujeme za pochopení a věříme, že nám zachováte přízeň.

 

Realizační tým Vizovického Trnkobraní